Follow Us @asrialigur

29 October 2014

Sekarang Nak Masuk Duit ASB Mudah Guna Maybank

Salam Dan Selamat Sejahtera


Dah lama benar aku tak hupdate yalah dah ada Intagram ni tu yang tak Blog tu
Ni Instagram aku ya sapew sapew yang nak follow aku tu id : asrialigur

Sekarang aku senang hati sebab aku dah tak payah susah susah nak beratur
kat pejabat Pos ,Maybank ,Rhb dan lain.lain lagi kalau Nak masuk duit ASB ni. Senang Kerja Aku tau 
Buat kat rumah je boleh siap lepak lepak duit ASB dah masuk tak perlu susah susah menunggu..

Sebabnya aku baru buat hehehe....kalau aku tahu mudah macam ni dah lama aku buat

Bagi korang senang ke susah? Renung renungkan selamat beramal

Aku guna Maybank utk bank lain aku tak tau le kena tanya yang pakar..

Kalau korang nak Maklumat Lanjut Klik pada Link ni ok 

Memang Mudah la ...

Memang terbaik lah.......

2 comments:

Alongxp said...

kalau aku tau dari dulu kan bagus... mesti dah berjuta dah duit dalam asb hehehehe

Asri ali gur said...

@|Alongxp| : yalah la kan...klau dah berjuta boleh belanja saya